

Bardzo mi smutno jeżeli będziesz chciała reklamować lub zwrócić swój Box 😔
W celu złożenia reklamacji/zwrotu towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Zgodnie z obowiązującym prawem konsument ma 14 dni na zwrot towaru zakupionego na odległość.
Uwaga! Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 kodeksu cywilnego).
Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, który otrzymałeś(aś) razem z mailowym potwierdzeniem wysyłki towaru. Dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, dane konta bankowego na który powinien zostać zrealizowany zwrot.
Uwaga! Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tzn. opakowania nie mogą być otworzone.
Odesłanie produktu
Odeślij zwracany towar na poniższy adres korzystając z dowolnej formy wysyłki:
SC Beauty Clinic, ul. Kilińskiego 44/IX, 41-200 Sosnowiec
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Rozpatrzenie reklamacji/otrzymanie zwrotu
W ciągu 14 dni dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należność za produkt/y na konto bankowe lub kartę.
